close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
بلاگ

عملیات فلاکس - پاسخ آمریکا به رسوایی کلمن در ایران

۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
شراگیم زند
خواندن در ۴ دقیقه
عملیات فلاکس - پاسخ آمریکا به رسوایی کلمن در ایران
عملیات فلاکس - پاسخ آمریکا به رسوایی کلمن در ایران

صاحب نظران معتقدند دعوت از رونی کلمن برای آمدن به ایران و فریب دادن او برای فاتحه خوانی بر سر قبر یک تروریست شناخته شده ی ایرانی،  پیام روشنی بود از طرف ایران به کاخ سفید که آمریکائیها گول هیکلشان را نخورند و بدانند که دوره ی آرنولد و رمبو دیگر تمام شده  و ایران اسلامی قادر است گنده تر از انها را هم مجبور به زانو زدن در برابر شهدا و فاتحه خوانی نماید. بعد از این استفاده ی ابزاری و تبلیغاتی و متعاقب آن لغو کلاسها و بازگرداندن قهرمان آمریکایی به کشور خود،  جمعی از نمایندگان جمهوریخواه کنگره برای اعاده ی حیثیت و غرور ملی و رو کم کنی با همکاری سازمان سیا عملیاتی را با اسم رمز "فلاکس" به دقت طرح ریزی نمودند که قرار بود اواسط ماه آینده ی میلادی کلید بخورد.

ایران وایر از طریق منبع موثق خود که اگر میخواست هم نامش را فاش نمیکردیم به جزئیات این طرح دسترسی پیدا کرده و برای اولین بار اقدام به انتشار آن می نماید.

در این طرح پیشبینی شده بود که حسین رضا زاده قهرمان وزنه برداری ایران و جهان و یکی از نزدیکترین چهره های ورزشی به آیت الله خامنه ای به عنوان نماینده ی جمهوری اسلامی و به بهانه ی برگزاری کلاسهای آموزشی به آمریکا دعوت و در برابر دوربینها و رسانه ها مرتکب چهار عمل اصلی به شرح زیر شود.

دست دادن، بغل کردن و شوخی دستی با چیر لیدرها:

در برنامه ی طرح ریزی شده این امر به این شکل اتفاق می افتاد که در مراسم استقبال، تعدادی از زبده ترین، زیباترین و البته سکسی ترین چیرلیدرهای آمریکایی با پوشیدن لباسهای عروسکی ملوان زبل، پلنگ صورتی، یوگی و سایر شخصیتهای مجاز و البته مذکر کارتونی به سمت او رفته و اقدام به دست دادن، در آغوش کشیدن و حتی شوخی و زورآزمایی با قهرمان ولایتمدار ایرانی نمایند و طبیعی ست که رضا زاده هم به خاطر روحیات شرقی و منش پهلوانی که دارد شروع میکند به تحویل گرفتن ایشان و شوخی و زورآزمایی و بعد که خوب شوخیها گل انداخت و رضا زاده زیر دو خم این را گرفت و کنده ی آن یکی را بالا آورد، ناگهان چیرلیدرها از درون لباسهای عروسکی خود بیرون آمده و با ان سر و وضع خاص خود اقدام به اجرای رقص گروهی در برابر چشمان از حدقه درامده ی قهرمان ارزشمدار وزنه برداری ایران مینمایند.

مهمانی شام در منزل تری جونز به صرف گوشت خوک:

از آنجا که تری جونز کشیش قرآن سوز آمریکایی بیشتر از روی سیبیلهایش قابل شناسایی ست  طرح این بود که با این کشیش آمریکایی توافق شود که سبیلهای خود را تراشیده و ضیافت شامی ترتیب دهد و از حسین رضا زاده برای شرکت در آن دعوت به عمل بیاید. قرار بود در این میهمانی تری جونز شخصا وظیفه ی پذیرایی از حسین رضا زاده را بر عهده بگیرد و کل داستان با سه دوربین و از سه زاویه ی مختلف ضبط شود. طبق برنامه ی طرح ریزی شده غذاهای سرو شده در این میهمانی باقالی پلو با ماهیچه ی خوک و زرشک پلو با مرغ ذبح شده به طریقه ی غیر شرعی بوده وهمچنین قرار بود در این میهمانی به جای آب، ودکا در اختیار قهرمان ملی ما قرار داده شود و اگر ایشان متوجه تفاوت مزه ی آن با آب شد بگویند که سهوی بوده است.

گذاشتن گل بر سر قبر رونالد ریگان و ادای احترام به او:

مرحله ی سوم این عملیات به گونه ای طرح ریزی شده بود که دسته گل بزرگی به دست قهرمان وزنه برداری ایران بدهند و او را به نیت ادای احترام به مالکوم ایکس رهبر مسلمان جنبش مدنی سیاهپوستان امریکا، بر سر قبر رونالد ریگان ببرند. پیش بینی شده بود که دسته گل به اندازه ای بزرگ باشد که ایشان موقع حمل آن قادر به مشاهده ی جلوی پای خود نباشند و بعد از هدایت شدن به سمت قبر ریگان و قرار دادن دسته گل بر روی قبر، اندازه ی دسته گل باعث شود که نوشته های روی سنگ  قابل مشاهده نبوده و ایشان در همانجا اقدام به فاتحه خوانی نمایند با این تصور که ثوابش میرسد به مالکوم ایکس مسلمان، غافل از اینکه ثوابش میرسد به ریگان کافر گور به گور شده!

برگزاری کلاسهای آموزشی برای وزنه برداران اسرائیلی:

در ابتدا قرار بود که همانند رفتاری که با رونی کلمن در ایران شد  کلیه ی برنامه های ورزشی رضازاده را کنسل و او را به ایران بازگردانند اما به پیشنهاد یکی از عوامل سیا تصمیم شیطانی دیگری گرفته شد و آن این بود که چند تیم وزنه برداری نوجوانان و جوانان از اسرائیل به آمریکا بیاورند و آنها را آمریکایی جا زده و حسین رضازاده کلاسهایش را برای آنها برگزار نماید...به هر حال آموزش به ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس چیزی بود که حالا حالاها از رزومه ی این ورزشکار ولایتمدار پاک شدنی نبود.

اما طرح "فلاکس" که در حقیقت پاسخی بود به ماجرای "کلمن" در ایران حتی به همینجا نیز ختم نمیشد... با توجه به اینکه رضازاده علاقه ی عجیبی به تقدیم جوایز و نشان های خود به رهبری دارد قرار بر این بود که در مراسم تودیع مدالی به رسم یادبود تقدیم او شود. حالا اینکه درون ان مدال قرار بود چه تجهیزات و تاسیساتی چپانده شود و از بیت رهبری چه اطلاعاتی به سرقت برود چیزی ست که حتی منبع موثق ما نیز در مورد آن اظهار بی اطلاعی نمود.

پ.ن: جا دارد حسین رضازاده ی عزیز این قهرمان ملی و ارزشی ما صدقه ای چیزی به گدا بدهد.

ثبت نظر

shapour2
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

مرتیکه قورباغه جوان ۱۵ ساله مردم تو جنگ جونشو از دست داده تا تو آدم بی‌ بته بی‌ اصلو نسب بش بگی‌ تروریست؟با اون قیافه بوزینت.

استان بوشهر

خسارت آتش سوزی مسکن مهر صلح آباد بوشهر؛یک کشته، 5 مجروح، یک...

۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
شهرام رفیع زاده
خواندن در ۲ دقیقه
خسارت آتش سوزی مسکن مهر صلح آباد بوشهر؛یک کشته، 5 مجروح، یک میلیاردخسارت