close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
بلاگ

چهره های شناخته شده ی ایرانی از برنامه ها و چشم اندازهای دوران پس از تحریم میگویند (طنز):

۴ مرداد ۱۳۹۴
شراگیم زند
خواندن در ۳ دقیقه
چهره های شناخته شده ی ایرانی از برنامه ها و چشم اندازهای دوران پس از تحریم میگویند (طنز):
چهره های شناخته شده ی ایرانی از برنامه ها و چشم اندازهای دوران پس از تحریم میگویند (طنز):

از آنجا که بیشتر مشکلات و عوامل بازدارنده ی پیشرفت  ایران اسلامی، مربوط به تحریمهای وحشیانه و ناعادلانه ای بوده است که از طرف غرب به ما تحمیل شده بود به گونه ای که اگر این تحریمها نبود ما تا به امروز تبدیل به ژاپن اسلامی و یا لااقل گینه ی پاپوای اسلامی شده بودیم، حالا که تحریم ها برطرف شده، ملت ایران مانند فنری که تحت فشار تحریم ها فشرده شده بود، اکنون آزاد شده و عنقریب برگ زرین دیگری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خواهند زد...به همین مناسبت به سراغ تنی چند از چهره های شناخته شده ی ایرانی رفتیم تا پلان و برنامه ی ایشان را برای دوران پساتحریم بدانیم:

محمدرضا ریحانی سازنده ی اولین لامبورگینی دست ساز ایرانی: به امید خدا بعد از برداشته شدن تحریم ها تصمیم دارم  یک فضاپیمای سایوز بسازم که از هر نظر مشابه نمونه ی روسی اش باشد. برای موتور آن هم باز از موتور بیوک استفاده خواهم نمود که واقعا بهترین موتور است و حرف ندارد و روی لامبورگینی  که جواب داد و هیچ اذیت نکرد.

سردار سلیمانی: بسم الله الرحمن الرحیم...همونطور که مسحضر هستید ما با دست خالی الان داعش را در بسیاری از مناطق عراق عقب روندیم و اگر تحریمهای تسلیحاتی برداشته بشه، داعش رو اونقدر عقب میرونیم که از اون ور مرزهای یونان بزنن بیرون و به امید خدا بعد از نیوزویک عکسم رو روی مجله ی تایم هم خواهید دید.

محسن تنابنده: ساختن فصل پنجم، ششم و هفتم سریال پایتخت به طور همزمان که در این سه فصل از حضور بازیگران میهمان مثل لئوناردو دی کاپریو، کازائو ایشی گوزو و جناب خان نیز استفاده خواهیم نمود. دو فصل این سریال نیز به طور کامل در لاس وگاس و پاریس فیلمبرداری خواهد شد.

ریاست محترم قوه قضائیه: بعد از رفع تحریم ها سعی داریم با مکانیزه کردن اعدامها، زمان انتظار محکومین به اعدام رو از قطعی شدن حکم تا اجرای حکم  به 24 ساعت کاهش بدیم که ان شاء الله هم وقت مجرمین عزیز گرفته نشه و هم  به یاری خدا بتونیم به مرز هزار اعدام در سال برسیم و اقتدار نظام اسلامی رو به جهانیان نشون بدیم.

دکتر ازغدی: بعد از برداشته شدن تحریم ها  پلی خواهم زد  بین رشته ی جوشکاری صنعتی و دین مبین اسلام که دیگه  چیزی زمین نمونده باشه که به اسلام نبافته باشمش...اگر شما هم جایی به رشته ای، بحثی، درسی چیزی برخورد کردین که از چشمم دور مونده  اطلاع بدین من اقدام میکنم.

محمود احمدینژاد: آیا مشکل مملکت ما مشکل تحریم های ماست؟ تحریم ها که یه مشت کاغذ پاره بود که همون موقع هم ما داشتیم مساله ش رو حل میکردیم...شما جای این سوالها برو آب رو بریز همونجایی که میسوزه...!

دکتر روا زاده (متخصص طب اسلامی، سنتی): بعد از رفع تحریمها قصد دارم یک مناظره تلویزیونی با آن مردک بی سواد «دکتر آز» برگزار کنم تا جهان بتونه قضاوت بکنه که طب اسلامی و سنتی ما چقدر جلوتر از دانش پزشکی غرب هست.   

سردار نقدی:  تحریمها که برداشته بشه ان شاء الله در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری ما اسرائیل، این سگِ هار ِنجس ِغاصبِ منطقه رو نابود میکنیم و قدس عزیز رو از لوث جرثومه ی صهیونیستهای جنایتکار پاک خواهیم نمود. البته تحریمها برداشته نشه هم ما این کارو میکنیم...ولی خب برداشته شه دیگه کار سه سوته !

بابک زنجانی:  این پولهای بلوکه شده ی ایران که آزاد بشه و ما هم آزاد بشیم، به عنوان یک سرباز کوچک ولایت انجام وظیفه خواهم کرد و ایشالا بتونم و قابل باشم که در عرصه های اختلاس  دوباره حماسه بیافرینم.  فرمودین چند میلیارد دلار هست این پولهای بلوکه شده؟

امیر تتلو: به امید خدا کلیپ جدیدم رو به اسم «بمب اتم صلح آمیز هسته ای» میخوام روی عرشه ی ناو هواپیما بر  «یو اس اس آیزنهاور» ضبط کنم و به دنیا نشون بدم که پرچم تتلیتی ها بالاست...حالا یه «قُد قُد قُدا» بکنین عمو تتل ببینه...!

رئیس سازمان انرژی اتمی: تحریم ها که لغو بشه ما غنی سازیها رو در چهارچوب توافق انجام شده ادامه خواهیم داد و خارج از چهارچوب توافق انجام شده هم البته بی کار نخواهیم نشست که حالا الان نمیتونم زیاد در موردش صحبت کنم.

بنیامین نتانیاهو: اونقدر غنی سازی کنید که غنی سازی دون تون پاره بشه...!

ثبت نظر

بلاگ

دیدار و گفتگو با لیلی انور

۴ مرداد ۱۳۹۴
اندیشه
خواندن در ۳۴ دقیقه
دیدار و گفتگو با لیلی انور