close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
استان تهران

گاف یک خبرگزاری

۸ خرداد ۱۳۹۲
خواندن در ۲ دقیقه
گاف یک خبرگزاری
گاف یک خبرگزاری

پایگاه خبری بهارنیوز خبری را باعنوان گاف عجیب یک خبرگزاری بی‌طرف منتشر کرده و نتیجه نظرسنجی اعلام شده از سوی این خبرگزاری را که «عارف و روحاني ۵ درصد راي دارند و اصلاح‌طلبان۲۳درصد» زیر سوال برده است.

این گزارش می‌افزاید: «نتایج نظرسنجی این خبرگزاري نشان داده است که قالیباف، كانديداي محبوب اين خبرگزاري، ۳۵ درصد آرا را به خود اختصاص داده و جالب‌ترآن‌كه هر دو كانديداي اصلاح‌طلبان و جناح اعتدال (روحاني و عارف) در مجموع ۵ درصد به دست آورده‌اند!»

اين خبرگزاری اقبال مردم به نامزدهای 8گانه انتخابات را چنین اعلام کرده است:« محمد باقر قالیباف ۳۵.۸ درصد، سعید جلیلی ۱۱.۵ درصد، ولایتی ۸.۳ درصد، حداد عادل ۶.۹ درصد، محسن رضایی ۶.۵ درصد، عارف ۳.۳ درصد، حسن روحانی ۲.۵ درصد و سید محمد غرضی کم‌تراز یک درصد.»

 در اين نمودار، اصلاح طلبان ۲۳.۸ درصد راي دارند!

بهارنیوزنوشته است:«اين درحالي‌است كه حتي نتیجه نظرسنجی سايت‌هاي پربيننده اصول‌گرايان معتدل شامل تابناك، فرارو، عصرايران و انتخاب ۱۸۰ درجه با نتايج این خبرگزاري متفاوت است. براي نمونه، سايت انتخاب نوشته است که نظرسنجی اینترنتی پایگاه خبری «انتخاب» حاوی نتایج حیرت‌انگیزی است که احتمالآً با خروج هاشمی از صحنه انتخابات، اندکی از آرای وی به سوی نیروهای معتدل سرازیر شده است. در این نظرسنجی که ۳ روز در صفحه نخست سايت «انتخاب» بود، نزدیک به ۵۳ هزارنفر شرکت کردند که بیش از ۳۶ درصد شرکت کنندگان حسن روحانی را گزینه اصلح دانسته‌اند. پس از روحانی، محمدرضا عارف با ۲۳ درصد دررتبه بعدی قرار دارد. محمدباقر قالیباف شهردار فعلی تهران نیز با ۱۵ و نیم درصد سومین گزینه اصلح از دید مخاطبان «انتخاب» است. سعید جلیلی با ۹ و نیم درصد، ولایتی با نزدیک به ۶ درصد، محسن رضایی با ۵ و نیم درصد، محمد غرضی با 3 درصد، به ترتیب رتبه‌های چهارم، پنجم، ششم و هفتم را کسب کرده‌اند. غلامعلی حدادعادل عضو ائتلاف ۲+۱ با رایی کم‌تر از یک درصد در آخرین رده نظرسنجی قرار دارد. در نظرسنجی دو سایت خبری عصر ایران و فرارو نیز نتایجی مشابه به دست آمده است.»

خبرگزاری بهار در پاسخ به نتیجه این نظرسنجی با لحنی تند نوشته‌اند:«خب عزيزان كم حافظ كه حتي در الفباي نظرسنجي‌ خودتان هم مانده‌ايد! چگونه درحالي‌كه دو خط بالا نوشته‌ايد اصلاح‌طلبان 23 درصد راي دارند، اما چند سطر بعد و در نموداري ديگر نتيجه اش اين شده است كه ۴۸ درصد مردم تهران!! به شما گفته‌اند ما به قاليباف و جليلي و فقط ۵درصدشان هم به كانديداهاي خاتمي و هاشمي يعني آقايان عارف و روحاني راي‌ مي‌دهيم؟! پس آن 23 درصدتان چگونه و به فاصله چندسطر به 5 درصد تغيير يافت؟ البته شايد به جز عارف و با اغماض آقاي روحاني (چون خود ايشان فرموده‌اند يك اصول‌گراي معتدل است و نه اصلاح‌طلب) كانديداي ديگر اصلاح‌طلبي هم در بين اين 8 نفر داوطلب رياست‌جمهوري وجود دارند كه به جز اين خبرگزاري، هيچ‌كس از وجودشان خبر ندارد. خلاصه كلام: واقعا مردم را چه فرض کرده‌ايد، عزيزان دل برادر؟؟»

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

استان آذربایجان شرقی

کشته شدن دو مامور نیروی انتظامی طی درگیری مرزی در پیرانشهر

۸ خرداد ۱۳۹۲
شهرام رفیع زاده
خواندن در ۱ دقیقه