close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

کشته شدن ابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه هوایی تایید شد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خواندن در ۲ دقیقه
سرانجام پس از ساعت‌‌ها جستجو و مدیریت اخبار مرتبط با حادثه سقوط هلیکوپتر ابراهیم رییسی و همراهانش رسانه‌های ایران کشته شدن او را در این اتفاق تایید کردند.
سرانجام پس از ساعت‌‌ها جستجو و مدیریت اخبار مرتبط با حادثه سقوط هلیکوپتر ابراهیم رییسی و همراهانش رسانه‌های ایران کشته شدن او را در این اتفاق تایید کردند.

سرانجام پس از ساعت‌‌ها جست‌وجو و مدیریت اخبار مرتبط با حادثه سقوط هلیکوپتر «ابراهیم رئیسی» و همراهانش، رسانه‌های ایران کشته شدن او را در این اتفاق تایید کردند.

خبرگزاری «مهر»، صبح روز دوشنبه ۳۱اردیبهشت۱۴۰۳ نوشت آیت‌الله «آل‌هاشم»، امام جمعه تبریز، «حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه، «مالک رحمتی»، استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان ابراهیم رئیسی، در این بالگرد کشته شده‌اند.

یک منبع نزدیک به بیت رهبری، ساعاتی پس از سقوط بالگرد حامل رییس دولت سیزدهم به «ایران‌وایر» خبر داد که ابراهیم رئیسی در این  سانحه کشته شده و نهادهای مسوول، مشغول کار کردن روی نحوه اعلام خبر درگذشت رییس‌جمهور هستند.

خبرگزاری ایرنا، صبح روز دوشنبه ۳۱اردیبهشت۱۴۰۳ اعلام کرد لاشه بالگرد حامل ابراهیم رئیسی و همراهان او پیدا شده و نیروهای امدادی در حال حرکت به سوی آن هستند.

«کولیوند»، رییس جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با شبکه خبر، پیدا شدن محل سقوط بالگرد رئیسی را تایید کرد و گفت در دو کیلومتری این محل قرار دارد. کولیوند گفت «شرایط خوب نیست.»

با ناکامی گروه‌های امدادی ایران در شناسایی محل سقوط این بالگرد، کشورهای منطقه از جمله ترکیه و روسیه با اعزام امدادگران و تجهیزات هوایی به کمک جمهوری اسلامی شتافتند که در نهایت پهپاد آکینجی ترکیه محل حادثه را که در نزدیکی روستایی کوهستانی به نام «طویل» در استان آذربایجان شرقی است، تشخیص داد.

هنوز ابهامات بسیاری پیرامون این حادثه وجود دارد، اما چاک شومر، رهبر جناح اکثریت در سنای ایالات متحده، با استناد به ارزیابی‌ مقامات اطلاعاتی آمریکا گفته که «هیچ شواهدی دال بر خرابکاری در دست نیست»، اگرچه بررسی‌ها همچنان ادامه دارد.

گزارش‌ها حاکی از بارندگی و مه شدید در منطقه به هنگام سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور اسلامی ایران و هیئت همراه او بوده است.

ابراهیم رئیسی ۶۴ ساله  که از سال ۱۴۰۰ بر مسند ریاست‌جمهوری نشسته بود، یکی از اعضای هیات مرگ و از عوامل کشتار زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷ بود.

 

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

گزارش

دعای آتئیست‌ها، گرگ‌های ارسباران و همای سعادت؛ شوخی با سقوط هلی‌کوپتر رئیسی

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
سولماز ایکدر
خواندن در ۵ دقیقه
دعای آتئیست‌ها، گرگ‌های ارسباران و همای سعادت؛ شوخی با سقوط هلی‌کوپتر رئیسی