close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
بلاگ

پست اعتراضی وریا غفوری به مدیران دولتی، به دستور تاج حذف شد

۲۹ آذر ۱۳۹۷
گفتگوی ورزشی
خواندن در ۲ دقیقه
مسئولین فدراسیون فوتبال از «وریا غفوری» ملی‌پوش ایران خواسته‌اند آخرین پست استوری اینستاگرام خود که در انتقاد از مدیران دولتی ایران بوده را حذف کند.
مسئولین فدراسیون فوتبال از «وریا غفوری» ملی‌پوش ایران خواسته‌اند آخرین پست استوری اینستاگرام خود که در انتقاد از مدیران دولتی ایران بوده را حذف کند.

از اردوی تیم ملی فوتبال ایران در قطر خبر رسیده است که مسئولین فدراسیون فوتبال از «وریا غفوری» ملی‌پوش ایران خواسته‌اند آخرین پست استوری اینستاگرام خود که در انتقاد از مدیران دولتی ایران بوده را حذف کند.

وریا غفوری بازیکن تیم باشگاه استقلال تهران و تیم ملی از معدود ملی‌پوش‌های کردتبار ایران است. وریا سال ۱۳۶۶ در سنندج متولد شد و در باشگاه‌های پاس همدان، شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال تهران بازی کرده است. او از سال ۹۳ به اردوی تیم ملی دعوت شد و تا امروز بیش از ۲۰ بار پیراهن تیم ملی ایران را برتن کرده است. خط خوردن نام او پیش از سفر به جام جهانی روسیه، یکی از مهمترین انتقاداتی بود که به «کارلوس کی‌روش» سرمربی این تیم وارد می‌شد.

وریا غفوری پیش از این هم پست‌هایی در حمایت از مردم زلزله‌زده کرمانشاه و عدم رسیدگی مناسب به آنها در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود. اما چهارشنبه شب، پست اینستاگرامی‌اش کمی متفاوت به نظر می‌رسید. بازیکن تیم ملی ایران در واکنش به آتش‌سوری پیش دبستانی دخترانه اسوه حسنه که تاکنون به فوت سه دختر خردسال منجر شده است نوشت: «شرم بر مسئولین کشوری که این بچه‌ها بخاطر نداشتن امکانات اولیه همچون گاز در کلاس درسی باید توسط بخاری نفتی به آتش کشیده شوند.» او همچنین نسبت به دستگیری و زندانی شدن کارگران معترض طی ماه‌های اخیر هم واکنش نشان داد و نوشت: «به خاطر این اتفاقات و مواردی چون زندانی کردن کارگران باید خون گریست.»

صبح امروز، «آرین قاسمی» مترجم کارلوس کی‌روش پیام و دستور «مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال ایران را به وریا غفوری رسانده و از او خواسته به دستور حراست وزارت ورزش و جوانان، پست اینستاگرامی خود را حذف کند. مهدی تاج پیش از این هم در بازی معروف ایران و کره جنوبی در سال ۸۸ از بازیکنان تیم ملی که با مچ‌بند سبز وارد زمین شده بودند درخواست باز کردن مچ‌بندهای‌شان را داشت. آن زمان تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال بود و همراه تیم ملی به کره جنوبی سفر کرده بود. بازیکنان تیم ملی در حمایت از اعتراضات مردمی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ با مچ‌بند سبز وارد زمین شدند. اما مهدی تاج به آنها گفته بود «وزارت اطلاعات دستور باز شدن تمامی مچ‌بندها را داده است.»

تیم ملی ایران برای آماده‌سازی در راه جام ملت‌های آسیا به قطر سفر کرده است. پست اینستاگرامی وریا غفوری ساعاتی پس از انتشار و بازتاب در شبکه‌های اجتماعی از صفحه شخصی او پاک شد.

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

ویدیو

«بیش از هفت هزار کلاس در زاهدان با بخاری نفتی گرم می‌شوند»

۲۹ آذر ۱۳۹۷
خواندن در ۱ دقیقه
«بیش از هفت هزار کلاس در زاهدان با بخاری نفتی گرم می‌شوند»