close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

سرپرست حقوقی فدراسیون فوتبال: فیفا از ما تشکر کرد و کمی توضیح خواست

۱۱ فروردین ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
سرپرست حقوقی فدراسیون فوتبال: فیفا از ما تشکر کرد و کمی توضیح خواست
سرپرست حقوقی فدراسیون فوتبال: فیفا از ما تشکر کرد و کمی توضیح خواست

 

«صفی الله فغانپور» سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال، در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس، ارسال نامه فیفا به فدراسیون ایران را تایید کرده، اما گفته است که در این نامه «موضوع خاصی» وجود ندارد.

فدراسیون جهانی فوتبال، در پاسخ به پرسش «ایران وایر» پیرامون اتفاقات روز سه‌شنبه در مشهد و حمله به تماشاگران زن ایرانی با گاز فلفل، گفته بود که این موضوع را بررسی خواهد و از فدراسیون ایران توضیحاتی خواسته است.

صفی‌الله فغانپور اما گفته که این نامه، تهدیدی برای فوتبال ایران نیست. او گفته به خبرگزاری سپاه پاسداران گفته است: «با وجود اینکه در بازی ایران و لبنان ناظر فیفا حضور داشت و اتفاقات را گزارش کرد اما فیفا از فدراسیون فوتبال خواسته توضیحاتی نسبت به وقایع رخ داده شرح بدهد. منظور فیفا این است آیا موانع موجود در این بازی طبیعی و منطقی بود؟»

سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال حتی مدعی شده که فدراسیون جهانی فوتبال در این نامه به حضور زنان در سال ۲۰۱۹ و بازی ایران و کامبوج اشاره و از آن تمجید کرده است: «فیفا از این موضوع تشکر کرده اما درباره بازی ایران و لبنان توضیحات خواست.»

آقای فغانپور در پاسخ به این سوال که آیا فیفا برای پاسخ طرف ایرانی ضرب‌الاجلی تعیین کرده گفته است: «به هیچ وجه چنین درخواستی در نامه فیفا مطرح نشده است. به نظر می‌آید در این مقطع موضوع خاصی اتفاق نیفتد.»

ثبت نظر

اخبار

علی دایی و هفت ستاره فوتبال جهان، فردا در مراسم قرعه‌کشی جام...

۱۱ فروردین ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
علی دایی و هفت ستاره فوتبال جهان، فردا در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی قطر