close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

وقوع چند انفجار پیاپی در قرارگاه  مالک اشتر سپاه پاسداران در تهران

۱۱ تیر ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
وقوع چند انفجار پیاپی در قرارگاه  مالک اشتر سپاه پاسداران در تهران

در شامگاه ۱۰تیر۱۴۰۱، گزارش‌ها و ویدیوهایی از چند انفجار پیاپی در قرارگاه  مالک اشتر سپاه پاسداران در تهران منتشر شد.

 ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه دیشب دهم تیر، صدای چند انفجار از قرارگاه مالک اشتر سپاه پاسداران واقع در منطقه پانزده و جنوب شرقی تهران به گوش رسید.

برخی رسانه ها فیلمی منتسب به انفجارها در قرارگاه مالک اشتر منتشر کردند. اما هنوز منابع رسمی ایران به ویژه خبرگزاری‌های سپاه پاسداران وقوع این انفجارها را تایید نکرده‌اند.

پس از این انتشار خبر انفجارها یکی از اکانت‌های فعال اسرائیلی در توییتری، به اسم ترورآلارم در توییتی این خبر را تایید کرد.

با وجود عدم تایید این انفجار تعدادی از منابع محلی در تهران وقوع این انفجارها را تایید کرده‌اند. نکته قابل توجه این است که همزمان با انتشار این خبر، خبرگزاری‌های نزدیک به سپاه پاسداران، اخباری از آتش سوزی در یک مرکز نظامی ارتش اسرائیل در نزدیکی شهر «الرام» واقع در شمال اسرائیل منتشر کردند.

تا لحظه تنظیم این خبر هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نشده است اما بالا گرفتن تنش‌ها میان ایران و اسرائیل در هفته‌های اخیر، گمانه‌زنی‌هایی از دست داشتن اسرائیل در این انفجارها مطرح شده است.

ایران، اسرائیل را مسوول ترورها و مرگ مشکوک مقامات نظامی، نظیر سرهنگ صیادخدایی، از نیروهای سپاه قدس، و همچنین چند افسر نیروی هوافضای سپاه در هفته‌های اخیر می‌داند و اظهارات انتقام‌جویانه‌ای داشته است. در هفته‌های اخیر برکناری بسیاری از مقامات امنیتی سپاه از جمله رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه، حسین طائب، خبرساز شده بود.

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

اخبار

چند زلزله شدید هرمزگان را لرزاند؛ تاکنون ۵ کشته و ده‌ها زخمی

۱۱ تیر ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
چند زلزله شدید هرمزگان را لرزاند؛ تاکنون ۵  کشته و ده‌ها زخمی