close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

محمود شهریاری به‌دلیل «تشویق به اغتشاش» بازداشت شد

۶ مهر ۱۴۰۱
خواندن در ۲ دقیقه
محمود شهریاری به‌دلیل «تشویق به اغتشاش» بازداشت شد

«محمود شهریاری»، مجری سابق صدای و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اتهام « تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن» با صدور دستور قضائی بازداشت شد. 

«خبرگزاری مهر»، نزدیک به سپاه پاسداران که پیش از  این از اعلام جرم مدعی‌العموم علیه برخی از سلبریتی‌ها، از جمله برخی بازیگران و مجری‌های سابق صدا و سیما خبر داده بود با اعلام این خبر نوشت: «پیگیری‌های خبرنگار مهر حاکی از این است که دستور جلب یکی دیگر از بازیگران که در جریان اغتشاشات اخیر با دشمن هم‌صدایی می‌کرده، صادر شده است. فرایند پیگیری قضائی در خصوص ادعاهای بی‌اساس و دروغین برخی دیگر از سلبریتی‌ها در فضای مجازی در حال انجام است.»

محمود شهریاری در صفحه اینستاگرام خود در روزهای اخیر برای همراهی با مردم معترض ایران فعال بود. شهریاری پیش از هم به دلیل انتقادات صرح از عملکر دولت در شیوه مدیریت در مورد شیوع ویروس کرونا در ایران در فروردین‌ماه سال ۱۳۹۹ بازداشت شده بود. 

هم‌چنین «بابک کریمی»، بازیگر ایرانی هم امروز چهارشنبه ۶ مهرماه ۱۴۰۱ در صفحه اینستاگرام خود طی ویدئویی از تهدید به بازداشت به دلیل همراهی با اعتراضات خبر داد. 

کریمی در این ویدئو می‌گوید:«به دلیل فعالیت‌های اینستاگرامی در این روزها تلفنی از طرف پلیس اطلاعات تماس تلفنی داشتم  و از وزارت ارشاد هم پیام دریافت کردم.»

در این تماس‌ها به بابک کریمی متذکر شدند که در حال انجام فعالیت «غیر قانونی» است. 

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که پس از آغاز دور جدید اعتراضات مردمی که به دلیل مرگ «مهسا امینی» اتفاق افتاد، هنرمندان و چهره‌های مشهور بسیاری با این جریان اعلام همبستگی کردند و تهدید و ارعاب آن‌ها از جانب رسانه‌های نزدیک به حکومت هم در جریان است.

روزنامه همشهری هم صبح امروز با تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داد و با چاپ عکس «علی کریمی»، «مهران مدیری»، «زانیار خسروی»، «کتایون ریاحی» و «شبنم فرشادجو»، خواستار «برخور قاطع با سلبریتی‌های اغتشاش» بود. 

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

اخبار

جهانبخش پس از دوازده روز سکوت: من سمت مردم هستم

۶ مهر ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
جهانبخش پس از دوازده روز سکوت: من سمت مردم هستم