close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

علی دایی: تاریخ ثابت می‌کند چه کسی دروغ گفته است

۲۵ مهر ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
علی دایی: تاریخ ثابت می‌کند چه کسی دروغ گفته است

«علی دایی» اسطوره فوتبال ایران، آسیا و جهان، در پاسخ به اتهامات یک نماینده مجلس، صداوسیمای حکومت و رسانه‌های سپاه پاسداران گفته است که خودش را «اسطوره» نمی‌داند، اما در آینده مشخص خواهد شد چه کسی دروغ می‌گوید. 

علی دایی در پاسخ «کاظم موسوی» نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی  که با موضع‌گیری تند، او را  «مایه تاسف» خوانده بود نوشت: «اول شما مشخص کنید در کدامین ورزشگاهی که شما ساخته اید من به اینجا رسیده و دیده شده ام که باید پاسخگوی شما باشم.» 

علی دایی دومین گل‌زن برتر تاریخ فوتبال جهان در متن خود نوشته است: «با توجه به صحبت های عموی اسرا پناهی در صدا و سیما که عامل مرگ را بیماری مادرزادی و نارسائی قلب عنوان می نماید(اینجانب قبول ندارم) که در بیمارستان فاطمی اردبیل اتفاق افتاده است پس خودکشی صحت ندارد و شما راست نمی‌گویید.» 

علی دایی همچنین با اشاره به کمبودهای شهر اردبیل که زادگاه اوست خطاب به نماینده مجلس شورای اسلامی نوشته است: «در پاسخ به اخبار منتسب به اینجانب در صدا و سیما و برخی از خبرگزاری ها لازم به ذکر می دانم اطلاعات من از زادگاهم اردبیل کامل می باشد و اگر به صحت مسئله ای نرسم هیچگاه اظهار نظر نمی کنم. از این پس به یک اجماع برسید بعد آن خبر را منتشر نمایید. تاریخ ثابت کرده، می‌کند و خواهد کرد چه کسانی دروغگو هستند.» 

او در پایان تاکید کرده که خودش را اسطوره نمی‌داند و یکی است از جنس مردم ایران.

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

اخبار

سپاه پاسداران، برادر الناز رکابی را گروگان گرفته است

۲۵ مهر ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
سپاه پاسداران، برادر الناز رکابی را گروگان گرفته است