close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

سروش رفیعی را به دلیل حمایت از دختر معترض در خیابان کتک زدند

۲۵ آبان ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
سروش رفیعی را به دلیل حمایت از دختر معترض در خیابان کتک زدند

طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌ها، «سروش رفیعی» بازیکن و کاپیتان پرسپولیس، شب گذشته در پی فراری دادن دختری که توسط نیروهای امنیتی تعقیب می‌شد، به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. 

«ایران اینترنشنال» در خبری مدعی شده که سروش رفیعی شب گذشته پس از مضروب شدن از سوی نیروهای امنیتی، بازداشت شد. اما رسانه «طرفداری» صرفا موضوع بازداشت بازیکن پرسپولیس را به نقل از یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تکذیب کرد. 

غیبت سروش رفیعی در تمرین امروز پرسپولیس، احتمال بازداشت او را قوی‌تر کرد. هم‌زمان برخی رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران نیز غیبت سروش رفیعی را به دلیل «مصدومیت» دانستند. این درحالی است که او تا روز گذشته، هیچ مصدومیتی نداشت. 

«علی کریمی» بازیکن ستاره سابق فوتبال ایران با انتشار تصویری از سروش رفیعی در بخش استوری اینستاگرام خود، از عبارت «با شرف باشیم» برای این سروش رفیعی استفاده کرد. 

آقای رفیعی پیش از این نیز در نخستین کنفرانس خبری خود پس از آغاز لیگ برتر در حین اعتراضات سراسری، به خبرنگاران گفته بود که علاقه‌ای به صحبت در مورد فوتبال ندارد و مدعی شده بود خانواده مقامات حکومت ایران در نعمت زندگی می‌کنند، در حالی که مردم ایران از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند. 

سروش رفیعی یکی از بازیکنانی بود که شانس دعوت به تیم فوتبال ایران را داشت اما کارلوس کی‌روش پس از بازگشت به ایران او را به اردوهای تیم فوتبال دعوت نکرد. 

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

گزارش

درباره جاسوس‌های وابسته به جمهوری اسلامی در جمهوری آذربایجان چه می‌دانیم؟

۲۵ آبان ۱۴۰۱
ابراهیم رمضانی
خواندن در ۵ دقیقه
درباره جاسوس‌های وابسته به جمهوری اسلامی در جمهوری آذربایجان چه می‌دانیم؟