close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

٧ شهروند در بوکان، سنندج و سقز در پی شلیک نظامیان حکومتی جان‌باختند

۲۶ آبان ۱۴۰۱
خواندن در ۲ دقیقه
٧ شهروند در بوکان، سنندج و سقز در پی شلیک نظامیان حکومتی جان‌باختند

٧ شهروند در بوکان، سنندج و سقز در پی شلیک نظامیان حکومتی جان‌باختند

منابع محلی «ایران‌وایر» در کردستان، در دومین سالگرد کشتار معترضان در آبان ١٣٩٨، از جان باختن هفت شهروند کرد در شهرهای بوکان، سنندج و سقز در جریان اعتراضات سراسری امروز پنج‌شنبه ٢٦ آبان ١٤٠١، در این سه شهر خبر می‌دهند.

بر اساس خبری که به دست «ایران‌وایر» رسیده، امروز پنج‌شنبه ٢٦ آبان ١٤٠١، «میلاد معروفی»، «غفور مولودی»، «مصطفی شعبانی» و «امجد عنایتی» در جریان اعتراضات سراسری در شهرستان بوکان به دست نیروهای مسلح حکومتی کشته شده‌اند.

به گفته منبع «ایران‌وایر»، میلاد معروفی که در جریان اعتراضات سراسری بوکان از فاصله‌ نزدیک و از ناحیه سر، هدف گلوله‌های ساچمه‌ای قرار گرفته بود به بیمارستان «شهید قلی‌پور» بوکان منتقل شده بود اما به علت شدت جراحات حدود حوالی ساعت ده و سی دقیقه به وقت تهران، جان خود را از دست داده است.

لازم به اشاره است که به گفته منبع محلی «ایران‌وایر» علاوه بر جان‌باختن این چهار شهروند بوکانی، شهروند دیگری نیز در جریان اعتراضات سراسری در بوکان در پی شلیک مستقیم نظامیان حکومتی جان‌باخته که تاکنون هویت او احراز نشده است.

منابع محلی «ایران‌وایر» همچنین از جان‌باختن شهروند اهل سقز در جریان اعتراضات سراسری در این شهر خبر می‌دهند.

به گفته این منبع آگاه، امروز پنج‌شنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱، در پی اعتراضات سراسری  در سقز «عبدالرحمن بختیاری» در خیابان «سعدی» با شلیک مستقیم نیروهای سرکوب‌گر کشته شده است

طبق اطلاع این منبع مطلع، پیکر عبدالرحمن بختیاری به مسجد «صلاح‌الدین ایوبی» منتقل شده و مردم معترض نیز مقابل این محل گرد هم آمده‌اند. 

جان‌باختن شهروندان معترض در بوکان و سقز در حالی است که «کولبر نیوز» هم از کشته شدن ٢ شهروند کرد در سنندج خبر می‌دهد.

به نوشته کولبر نیوز، که اخبار مربوط به کردستان را پوشش می‌دهد، «شاهو بهمنی» و «آرام حبیبی»، امروز در جریان اعتراضات سراسری در سنندج هدف شلیک مستقیم نیروهای مسلح حکومتی قرار گرفته و جان خود را از دست داده‌اند.

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

اخبار

کتایون امیرابراهیمی، بازیگر پیشکسوت حجاب از سر برداشت

۲۶ آبان ۱۴۰۱
کتایون امیرابراهیمی، بازیگر پیشکسوت حجاب از سر برداشت