close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

دیدار شمخانی با خانواده‌های خمینی و هاشمی تکذیب شد

۲ آذر ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
دیدار شمخانی با خانواده‌های خمینی و هاشمی تکذیب شد

پیشتر روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی نوشته بود که دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، ماه پیش به طور محرمانه با خانواده‌های آقای خمینی و آقای هاشمی رفسنجانی دیدار داشته و از آنها درخواست کرده که به آرام کردن اوضاع کمک کنند اما این آنها این درخواست را رد کرده‌اند.

این خبر امروز توسط محسن هاشمی رفسنجانی و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی تکذیب شد.

محسن هاشمی فرزند اکبر هاشمی‌رفسنجانی در گفتگو با ایسنا تاکید کرد که درخواستی از سوی دبیر شورای عالی امنیت ملی برای کمک به کنترل ناآرامی‌های اخیر دریافت نکرده‌ است. او همچنین افزود که چنین جلسه‌ای تشکیل نشده است.

سایت جماران، وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار آیت‌الله خمینی، نیز به نقل از امین عارف‌نیا معاون فرهنگی هنری و ارتباطات این موسسه، انجام ملاقات علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، با اعضای خانواده آقای خمینی را تکذیب کرد.

در مقابل اما علی شکوری‎راد، سخنگوی جبهه اصلاحات، دیدار اصلاح طلبان با علی شمخانی را تایید کرد.

 به گفته او خبر دیدار هیئت رییسه جبهه اصلاحات ایران با علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی درست بوده است و در آن جلسه غلامحسین محسنی اژه‎ای، رییس قوه قضاییه نیز حضور داشته است. 

در این جلسه چند تن دیگر از سران جبهه اصلاحات جمله بهزاد نبوی، حسين مرعشی، على شکوری راد، فاطمه راکعی، على باقری و محمود صادقی نیز حضور داشتند.

علی شکوری راد در باره جزئیات دیدار هيات رئیسه جبهه اصلاحات با رییس قوه قضائیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی به اقتصادنیوز گفت:« در این دیدارها تحلیلی از آنچه که این روزها در ایران جریان دارد ارائه شد. همچنین توضیحاتی درباره خواست‌ها و مطالبات به حق معترضان داده و بر اجتناب از برخوردهای خشن با معترضان و پرهیز از بكارگیری نیروهای لباس شخصی تأکید شد.»

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

اخبار

گزارش نیویورک تایمز درباره استفاده از آمبولانس برای سرکوب معترضان

۲ آذر ۱۴۰۱
خواندن در ۲ دقیقه
گزارش نیویورک تایمز درباره استفاده از آمبولانس برای سرکوب معترضان