close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

محمد آخوندی: اعدام حکم الهی است

۲۰ آذر ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
محمد آخوندی: اعدام حکم الهی است

«محمد آخوندی» نامزد پیشین انتخابات فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی و یکی از چهره‌های اصولگرا در ورزش و اقتصاد حکومت، در توییتی از اعدام معترضین در ایران دفاع کرده و مدعی شده بخشش یکی از شاکیان، دلیل کافی برای لغو اعدام نیست. 

محمد آخوندی این توییت را در واکنش به خبر بخشش «ماهان صدرات» از محکومان اخیر اعتراضات توسط «محمدرضا قنبرطلب» شاکی خصوصی او منتشر کرد. آقای قنبرطلب شاکی خصوصی ماهان صدرات در توییتی خطاب به دستگاه قضایی نوشته بود که عاجزانه خواهان بخششش و توقف حکم اعدام این متهم است. 

محمد آخوندی، عضو کنونی شورای شهر تهران، صاحب امتیاز و مدیرمسوول روزنامه «وطن امروز»، عضو موظف هیات مدیره و معاون امور مالی و منابع انسانی «بنیاد احسان» وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام است که تیرماه سال جاری، برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی نام‌نویسی کرد.

او در ۲۶ سالگی از سوی «محسن علی‌آبادی»، رییس وقت سازمان تربیت بدنی به عنوان سخنگوی این سازمان معرفی شد. او سال ۱۳۹۳ به نمایندگی از «مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا» به عضویت هیات مدیره سایپا درآمد. از محمد آخوندی به عنوان یکی از مشاوران «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان دولت ابراهیم رئیسی نیز نام می‌برند. 

 

 

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

اخبار

آمار جانباختگان اعتراضات سراسری ایران به ۴۸۵ نفر رسید

۲۰ آذر ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
آمار جانباختگان اعتراضات سراسری ایران به ۴۸۵ نفر رسید