close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

وزارت ورزش خبر تعرض به ۱۵ کودک مشهدی را مخفی کرده بود

۱ بهمن ۱۴۰۱
خواندن در ۲ دقیقه
وزارت ورزش خبر تعرض به ۱۵ کودک مشهدی را مخفی کرده بود

رسانه‌های ایران خبر داده‌اند خانواده ۱۵ کودک و نوجوان در مشهد، با مراجعه به حراست اداره کل وزارت ورزش و جوانان خراسان رضوی، از مربیان یک «مدرسه فوتبال» در شهر مشهد به دلیل «تعرض» به فرزندان خود شکایت کرده‌اند.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی امروز (شنبه) با انتشار بیانیه‌ای، از بی‌اطلاع بودن این نهاد از موضوع تعرض به کودکان مشهدی خبر داد و مدعی شد که این اتفاق را پیگیری خواهد کرد.

با این وجود «احسان اصولی» سخنگوی فدراسیون فوتبال و عضو هیئت رئیسه این فدراسیون امروز ادعا کرده است که نه تنها فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی در جریان این خبر نبوده و از طریق رسانه‌ها مطلع شده است، که پیش از این وزارت ورزش و جوانان از این اتفاق باخبر بوده، اما ترجیح داده فدراسیون فوتبال را در جریان این موضوع قرار ندهد.

ساعاتی بعد، وزارت ورزش و جوانان، در بیانیه‌ای که به نظر می‌رسید برای دفاع از وزیر ورزش و جوانان باشد، این ادعای فدراسیون فوتبال و سکوت وزارت ورزش در قبال خبر تعرض به کودکان را به صورت غیرمستقیم تایید کرد.

در بیانیه‌ای که مدیر روابط عمومی وزارت ورزش منتشر کرده آمده است: «دو هفته پیش و به محض وصول گزارش‌هایی از تخلف در یکی از مدارس فوتبال در شهر مشهد، سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به حراست این وزارتخانه دستور داد که به موضوع رسیدگی کرده و پس از بررسی این ادعاها، در صورت صحت گزارش‌های رسیده با عامل یا عاملان این اتفاق با قاطعیت برخورد شود.»

به عبارتی بیش از دو هفته، وزارت ورزش و جوانان در قبال موضوع شکایت تعرض به کودکان مشهدی، با دستور وزیر ورزش و جوانان سکوت کرده بود.

همچنین «محسن حیدری»، دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی با وجود تایید این خبر توسط وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به ایسنا گفته است: «ما از این موضوع بی‌اطلاع بودیم. پول خرج شده تا این خبر در همه کانال‌های خبری درج شود. این کار یعنی خبر دادن به کانال‌های تلگرامی و پول خرج کردن برای انتشار آن، نه منطقی است و نه اخلاقی.»

خبرگزاری تسنیم با انتشار گزارشی، مدعی شده است که این مدرسه فوتبال، مجوز فعالیت نداشته و دو نهاد نظارتی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در این شهر، کمترین اقدامی برای جلوگیری از فعالیت آن انجام نداده بودند.

 

ثبت نظر

اخبار

دلار آمریکا به مرز ۴۵ هزار تومان رسید

۱ بهمن ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
دلار آمریکا به مرز ۴۵ هزار تومان رسید