close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

احتمال ریزش طبقه دوم ورزشگاه آزادی

۱۰ بهمن ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
احتمال ریزش طبقه دوم ورزشگاه آزادی

خبرگزاری «مهر» در گزارشی، وضعیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی را «بغرنج» نامیده و مدعی شده است کارشناسان اعلام کرده‌اند این ورزشگاه از رده خارج شده است و نسبت به حضور تماشاگران در روی سکوهای آن اظهار نگرانی کرده‌اند. 

این خبرگزاری با اشاره به آزمایش‌های انجام شده روی ۸ منطقه از ورزشگاه آزادی در طبقه‌های اول و دوم توسط کارشناسان مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، نوشته است: «درحالی که روی سکوهای طبقه دوم این ورزشگاه، حتی تردد غیرممکن به نظر می‌رسد، وضعیت سکوهای طبقه اول نیز چندان مناسب برای حضور تماشاگران نیست.» 

طی ۴۵ سال اخیر، هیچ ورزشگاه استانداردی برای مسابقات فوتبال که بتواند رقابت‌های تیم ملی، استقلال و پرسپولیس را در پایتخت میزبانی کند ساخته نشده است. 

ورزشگاه‌های آزادی، تختی و شیرودی نیز عمری بیش از نیم قرن را تجربه کرده‌اند. 

خبرگزاری مهر با اشاره به همین موضوع نوشته است: «قدر مسلم آنکه بعد از گذشت بیش از نیم قرن از آغاز بهره برداری از ورزشگاه بزرگ آزادی، این ورزشگاه نیاز به بهسازی و بازسازی اساسی و پایه ای دارد اما تنگناهای مالی و زمان بَر بودن این پروسه، تا به امروز کار را به تعویق می‌انداخت.» 

 فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی، به تازگی تصمیم گرفته است درهای ورزشگاه آزادی را به روی حدود ۱۰ هزار تماشاگر باز کند. در هفته گذشته مقابل کمتر از هزار تماشاگر میزبان ملوان بود و در هفته جاری پرسپولیس با حضور تعداد محدودی از تماشاگرانش با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند. 

 

ثبت نظر

اخبار

مفقود شدن یک دختر دانش‌آموز ۱۷ ساله در خرم‌آباد؛ احتمال ناپدیدسازی قهری

۱۰ بهمن ۱۴۰۱
ایران وایر
خواندن در ۴ دقیقه
مفقود شدن یک دختر دانش‌آموز ۱۷ ساله در خرم‌آباد؛ احتمال ناپدیدسازی قهری