close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

وزیر ورزش روسیه در ایران؛ بازی دوستانه اجباری با تیم ملی

۲۶ بهمن ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
وزیر ورزش روسیه در ایران؛ بازی دوستانه اجباری با تیم ملی

رسانه‌ها در ایران، از قطعی شدن بازی دوستانه میان تیم‌های ملی ایران و روسیه خبر داده‌اند. این خبر ساعاتی پس از آن منتشر شده که «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان، با «اولگ ماتیستین» وزیر ورزش روسیه در تهران دیدار کرد. 

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ماه گذشته به دلیل نقش داشتن در سرکوب ورزشکاران ایرانی از سوی اتحادیه اروپا تحریم شد و ورزش روسیه نیز طی یک سال گذشته به دلیل حمله نظامی روسیه به اوکراین در تحریم کامل به سر می‌برد. 

خبرگزاری ایسنا با اشاره به دیدار حمید سجادی با همتای روس خود به نقل از او نوشته است: «همه فدراسیون‌های ما علاقه‌مند هستند که همکاری متقابلی با فدراسیون‌های ورزشی روسیه داشته باشند.» 

در این دیدار، بازی دوستانه میان تیم‌های ملی ایران و روسیه نیز قطعی شده است. این توافق درحالی صورت گرفت که تیم ملی فوتبال ایران هنوز سرمربی ندارد و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی، به جمع‌بندی نهایی برای انتخاب سرمربی آینده نرسیده است. 

وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی، به اولگ ماتیستین پیشنهاد داده که یک زورخانه در کشور روسیه ساخته شود. قرار شده این پیشنهاد مورد بررسی وزارت ورزش روسیه قرار بگیرد. 

 

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

اخبار

خامنه‌ای انتقاد از ضعف‌ها را «نگاه ارتجاعی» خواند

۲۶ بهمن ۱۴۰۱
خواندن در ۲ دقیقه
خامنه‌ای انتقاد از ضعف‌ها را «نگاه ارتجاعی» خواند