close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
استان‌وایر

درخواست وزیر ورزش از سفیر روسیه در ایران؛ همکاری‌ها را بیشتر کنیم

۱۵ اسفند ۱۴۰۰
خواندن در ۱ دقیقه
درخواست وزیر ورزش از سفیر روسیه در ایران؛ همکاری‌ها را بیشتر کنیم

استان‌وایر- درحالی که فدراسیون‌های بین‌المللی، تمامی فعالیت‌های ورزشکاران و تیم‌های ورزشی روسی را به حالت تعلیق درآورده‌اند، «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی، امروز برای افزایش همکاری‌ها با ورزش روسیه، با سفیر این کشور در ایران دیدار کرد.

طبق اعلام رسانه‌های ایران، «لوان جاگاریان» سفیر روسیه در ایران امروز به دعوت حمید سجادی به وزارت ورزش و جوانان رفت و با او دیدار کرد.

وزیر ورزش و جوانان دولت «ابراهیم رئیسی» در دیدار با سفیر روسیه گفته است: «بعد از سفرآقای رئیسی به روسیه انتظارات برای افزایش همکاری‌ها بین دو کشور بالا رفته است. ما هم ایده‌های زیادی برای حوزه ورزش و جوانان داریم.»

حمید سجادی از سفیر روسیه در ایران خواسته است که میان دو کشور، همکاری‌ها در رشته‌های فوتبال، کشتی، وزنه‌برداری، والیبال، کشتی باستانی و «کونگ فو ایرانی» بالا رود.

لوان جاگاریان سفیر روسیه به او گفته است: «باعث خوشحالی بود که در این جلسه شرکت کردم. خواسته‌های شما را به وزیر ورزش انتقال می‌دهم.»

کمیته بین‌‌المللی المپیک، حضور ورزشکاران روسیه در تمامی رقابت‌های المپیکی و پارالمپیکی تابستانی و زمستانی را به دلیل حمله نظامی روسیه به اوکراین ممنوع کرده است. همین‌طور فدراسیون‌های بین‌‌المللی ورزشی نیز فعالیت‌های ورزشکاران روسیه را به حالت تعلیق درآورده‌اند و هرگونه مسابقه یا همکاری با تیم‌های ورزشی این کشور، به معنی تخطی از قوانین و اساسنامه‌های فدراسیون‌های جهانی خواهد بود.

📩اگر به اطلاعات تکمیلی درباره این خبر دسترسی دارید، لطفاً با این ایمیل با ما تماس بگیرید:   [email protected]

📞اگر می‌خواهید درباره موضوع این خبر با افراد مسوول تماس بگیرید، لطفاً به فهرست مسوولان در سراسر ایران مراجعه کنید:   www.ostanwire.com

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

استان‌وایر

افزایش ۳۰ درصدی قتل زنان در مناطق کُردنشین در یک سال اخیر

۱۵ اسفند ۱۴۰۰
خواندن در ۱ دقیقه
افزایش ۳۰ درصدی قتل زنان در مناطق کُردنشین در یک سال اخیر