close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

سفر اعلام نشده‎ علی باقری به مسکو پس از شکست مذاکرات دوحه

۱۱ تیر ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
سفر اعلام نشده‎ علی باقری به مسکو پس از شکست مذاکرات دوحه

صبح امروز، ۱۱ تیر ۱۴۰۱، حساب کاربری رسمی متعلق به نمایندگی روسیه در وین خبر داد «علی باقری کنی» روز جمعه با «سرگئی ریابکوف» در مسکو دیدار کرده است و اولیانوف نیز در این جلسه حضور داشته است. ‎

«میخائیل اولیانوف»، نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین طی پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر گفت‌وگوی معاونان وزیران امورخارجه ایران و روسیه درباره برجام را مثبت ارزیابی کرد.

اولیانوف نوشت: «این نشست یک تبادل نظر بسیار حرفه‌ای درباره وضعیت کنونی برجام و چشم‌اندازهای مذاکرات وین بود.»

آقای اولیانوف افزوده است که: «ارزیابی من این است که علی‌رغم تمام دشواری‌ها توافق هسته‌ای همچنان قابل اجرا است. برای اینکه این اتفاق رخ دهد، آمریکا می‌بایست انعطاف بیشتری از خود نشان دهد.»

صبح امروز حساب کاربری نمایندگی روسیه در وین با انتشار عکسی از سفر علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات احیای برجام به مسکو و دیدارش با «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه خبر داد.

این دیدار پس از شکست مذاکرات دوحه و تشکیل جلسه شورای امنیت در رابطه با پرونده هسته‌ای انجام شده است. روز پنج‌شنبه ۹ تیر، سه قدرت اروپایی عضو برجام شامل بریتانیا، فرانسه و آلمان موسوم به تروئیکای اروپایی در آستانه برگزاری نشست شورای امنیت، در بیانیه‌ای مشترک گفته بودند:«متاسفانه در نشستی که دیروز در دوحه پایان یافت، ایران به یک فرصت دیگر پشت پا زد و به جای آن، درخواست‌های جدید غیربرجامی و به دور از واقعیت را پیش کشید». 

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

صفحه‌های ویژه

تورج نگهبان؛ شاعر، ترانه سرا و از درویش گنابادی

۱۱ تیر ۱۴۰۱
شما در ایران وایر
خواندن در ۴ دقیقه
تورج نگهبان؛ شاعر، ترانه سرا و از درویش گنابادی