close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

نیلوفر مردانی: حجابم را فراموش کردم، عذرخواهی می‌کنم

۱۷ آبان ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
نیلوفر مردانی: حجابم را فراموش کردم، عذرخواهی می‌کنم

«نیلوفر مردانی» دختر اسکیت‌باز ایران، پس از انتشار بیانیه وزارت ورزش و جوانان، با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود، از بابت آن‌چه «فراموش کردن حجاب در لحظه تحویل مدال‌ها» یاد کرده، عذرخواهی کرده است. 

نیلوفر مردانی در رقابت‌های بین‌المللی اسکیت ترکیه شرکت کرد و پس از کسب عنوان قهرمانی، بدون حجاب و با پیراهنی مشکی که روی آن نام ایران نوشته شده بود، روی سکو ایستاد. 

وزارت ورزش و جوانان امروز (سه‌شنبه) در بیانیه‌ای ادعا کرد که خانم مردانی طی ماه‌های گذشته عضو تیم ملی اسکیت ایران نبوده و حضور او در رقابت‌های ترکیه بدون مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان بوده است. 

نیلوفر مردانی در این ویدیو گفته است که در لحظه اهدای مدال‌ها، چون باید بدون کلاه مخصوص اسکیت روی سکو می‌رفت، حجابش را فراموش کرده بود. 

دختر اسکیت‌باز ایران در این ویدیو بابت فراموش کردن حجابش عذرخواهی کرده و گفته است نمی‌خواهد خطری آینده ورزشی‌اش را تهدید کند. 

پیش از این، «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان ایران نیز حضور بدون حجاب «الناز رکابی» در رقابت‌های صخره‌نوردی آسیا را به «فراموش شدن پوشش حجاب به دلیل تغییر زمان مسابقه» نسبت داده بود. 

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

اخبار

بازداشت دو شهروند کرد توسط نیروهای امنیتی

۱۷ آبان ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
بازداشت دو شهروند کرد توسط نیروهای امنیتی