close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

حضور گسترده در مراسم خاکسپاری کیان پیرفلک و دو کشته دیگر

۲۷ آبان ۱۴۰۱
خواندن در ۲ دقیقه
حضور گسترده در مراسم خاکسپاری کیان پیرفلک و دو کشته دیگر
حضور گسترده در مراسم خاکسپاری کیان پیرفلک و دو کشته دیگر
حضور گسترده در مراسم خاکسپاری کیان پیرفلک و دو کشته دیگر

مراسم خاکسپاری کیان پیرفلک از جان باختگان اعتراضات سراسری در ایذه با حضور گسترده شهروندان داغدار و سردادن شعارهای اعتراضی برگزار شد.

کیان پیرفلک، کودک ۱۰ ساله اهل ایذه روز چهارشنبه ۲۵ آبان در جریان اعتراضات سراسری در این شهر بر اثر اصابت گلوله جان باخت.

مادر کیان در این مراسم نحوه حمله نیروهای لباس شخصی به خودروی شخصی آنها را توضیح داد و تجمع کنندگان علیه جمهوری اسلامی شعار سر دادند.

همچنین امروز مراسم خاکسپاری آزاد حسین پور از جان باختگان اعتراضات سراسری در مهاباد با حضور گسترده شهروندان داغدار و سردادن شعارهای اعتراضی برگزار شد.

آزاد حسین پور، شهروند اهل مهاباد در تاریخ ۲۶ آبان‌ماه، در جریان اعتراضات سراسری در این شهر بر اثر اصابت گلوله جان باخت.

بر اساس ویدیوهای منتشر شده در فضای مجازی امروز جمعه ۲۷ آبان مراسم خاکسپاری آیلار حقی از جان باختگان اعتراضات سراسری در تبریز با حضور گسترده شهروندان داغدار و سردادن شعارهای اعتراضی برگزار شد.

ماموران تلاش کردند تا از ورود جمعیت به وادی رحمت شهر تبریز جلوگیری کنند و بنابر تصاویر رسیده نیروهای سرکوب به مردم معترض حمله ور شدند. مردم معترض که برای تشییع پیکر آیلار به وادی رحمت رفته بودند شعار آزادی عدالت و حکومت ملی سر دادند.

همچنین امروز مراسم خاکسپاری مراد بهرامیان از جان باختگان اعتراضات سراسری در سمیرم با حضور گسترده شهروندان داغدار و سردادن شعارهای اعتراضی برگزار شد

خبر ها حاکی از آن است که گروهی از مردم بر سر مزار نوید افکاری در روستای سنگر، شهرستان سپیدان،‌ تجمع کرده و شعار «مرگ بر خامنه‌ای» سر می دهند.

مراسم سوم سپهر اسماعیلی،‌ از کشته‌شدگان اعتراضات در قزوین  با حضور گسترده مردم معترض برگزار شد . مردم حاضر در این مراسم  شعار جمهوری اسلامی نمی خوایم نمی خوایم سرداده و تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تصاویر منتشر شده  از مراسم خاکسپاری #دانیال_پابندی، نوجوان به قتل رسیده در جریان اعتراضات مردمی حاکی از آن است که مردم در این مراسم در  سقز تجمع اعتراضی برگزار کرده اند .دانیال پابندی، کودکی ۱۷ ساله و اهل سقز، شامگاه چهارشنبه ۲٥ آبان در جریان اعتراضات مردمی در این شهر، مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفت و جان خود را از دست

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

اخبار

مخالفت رییس سازمان انرژی اتمی با سفر گروسی به ایران

۲۷ آبان ۱۴۰۱
خواندن در ۱ دقیقه
مخالفت رییس سازمان انرژی اتمی با سفر گروسی به ایران