close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

حسین حسینی با دستور نهادهای امنیتی به تیم فوتبال دعوت نشد

۱۳ خرداد ۱۴۰۳
خواندن در ۲ دقیقه
حسین حسینی با دستور نهادهای امنیتی به تیم فوتبال دعوت نشد

«امیر قلعه‌نویی»، سرمربی تیم فوتبال، «حسین حسینی»، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال را در فهرست مدعوین این تیم برای حضور در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان، دعوت نکرده است. 

حسین حسینی در جریان لیگ بیست و‌ سوم که روز گذشته (شنبه) به پایان رسید، بهترین عملکرد میان دروازه‌بان‌های لیگ برتر را با بیشترین تعداد «کلین شیت» (بسته نگه داشتن دروازه) و کمترین گل خورده ثبت کرده بود. استقلال که به مقام نایب‌قهرمانی لیگ برتر رسید، تنها ۱۵ گل دریافت کرد. 

حسین حسینی پس از آنکه در جریان دیدار تیمش مقابل آلومینیوم در اراک، یک هوادار زن را که به وسط زمین پریده بود لحظه‌ای در آغوش کشید، مورد غضب نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی قرار گرفت. 

حسین حسینی پس از نجات هوادار زن از دست ماموران و لحظه‌ای در آغوش کشیدن این «جیمی جامپ»، با برخورد فیزیکی نیروهای امنیتی داخل ورزشگاه مواجه شد. پس‌از آن فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی، حسین حسینی را به پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان محکوم کرد.  

دروازه‌بان استقلال اما در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفته بود: «همین فردا این جریمه را پرداخت می‌کنم. فدای سر آن خانم هوادار.» 

پس‌از این اظهارات، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی بابت این حرف او را محکوم به پرداخت ۳۰ میلیون تومان دیگر، یک جلسه محرومیت و همین‌طور عذرخواهی از مقامات فدراسیون فوتبال کرد. 

محرومیت از حضور دروازه‌بانی که بهترین عملکرد را در رقابت‌های لیگ برتر به نمایش گذاشته، با درخواست و دستور نهادهای امنیتی و تبعیت امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم انجام شده است. 

دخالت سیاست در امور فوتبال، ازجمله خط قرمزهای فدراسیون جهانی فوتبال است که البته هرگز در مورد جمهوری اسلامی با حساسیت‌های فیفا همراه نمی‌شود. 

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال جمهوری اسلامی به این شرح است: 

«علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عارف غلامی، امین حزباوی، صالح حردانی، آریا یوسفی، ابوالفضل جلالی، میلاد محمدی، محمد قربانی، سامان قدوس، امید نورافکن، سعید مهری، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، مهدی ترابی، مهدی لیموچی، الهیار صیادمنش، مهدی طارمی، جواد آقایی‌پور، جواد حسین‌نژاد، سردار آزمون، شهریار مغانلو و محمدرضا آزادی.»

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

Mahdi Mohammadi
۱۴ خرداد ۱۴۰۳

باسلام.آخ امیر قلعه نوعی را کی امیر کرد همین تیم عشق استقلال.حالا دیگه با بازیکنان آبی شدی دشمن.باید بهش بگید که یک فلش بک به گذشته خودش بزند.امیر قلعه نوعی شودی کاسه داغتر از آش

اخبار

تخریب تنها نمازخانه اهل سنت بم توسط نیروهای امنیتی

۱۳ خرداد ۱۴۰۳
خواندن در ۱ دقیقه
تخریب تنها نمازخانه اهل سنت بم توسط نیروهای امنیتی