close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

خداداد افشاریان، بازداشت شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۳
خواندن در ۱ دقیقه
خداداد افشاریان، بازداشت شد

«خداداد افشاریان» رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، در رابطه با پرونده باشگاه مس رفسنجان بازداشت شده است. 

خبرگزاری ایسنا گزارش داده که پس از بررسی پرونده مربوط به پرداخت رشوه از سوی باشگاه مس رفسنجان به برخی مدیران فوتبال، خداداد افشاریان رئیس سابق کمیته داوران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، با دستور نهادهای قضایی جمهوری اسلامی بازداشت شده است. 

این خبرگزاری همچنین گزارش داده که شنبه هفته جاری ۵ متهم پرونده به دادگاه احضار شده و توضیحات خود را ارائه کرده‌ بودند. 

در پرونده فساد مالی فوتبال ایران، تاکنون نام «سهیل مهدی» رئیس برگزاری رقابت‌های سازمان لیگ و خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به عنوان عواملی که از باشگاه مس رفسنجان برای تغییر برنامه بازی‌ها و همین طور چیدمان داوری به سود این تیم «رشوه» دریافت کرده بودند به صورت رسمی اعلام شده است.

برخی رسانه‌ها در ایران همچنین از سردبیر یک وب سایت خبری که به عنوان «مرجع فوتبال و ورزش ایران» معرفی می‌کند، یک عضو سابق کمیته داوران و همچنین یکی از اعضای بلندپایه دیگر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان متهمان این پرونده نام می‌برند. 

پرونده فساد در فوتبال با توجه به اتفاقات رخ داده در باشگاه مس رفسنجان در سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ با شکایت شرکت ملی صنایع مس آغاز شد. 

خبرگزاری تسنیم نیز امروز (چهارشنبه) ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ در گزارشی نوشته است که «پیشرفت تحقیقات موجب ورود سه باشگاه صنعتی دیگر» به پرونده شده و بر همین اساس انتظار می‌رود به زودی ابعاد تازه‌ای از این پرونده روشن شود. تسنیم مدعی شده که بررسی موضوع فساد در فوتبال دیگر محدود به شهر رفسنجان و استان کرمان و محدوده سال ۱۴۰۰نخواهد بود و عوامل متخلف در برخی دیگر از استان‌های کشور در سال‌های بعد نیز وارد روند تحقیقات خواهند شد. 

 

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

اخبار

گردش‌گر ایرانی در روسیه برای پوشیدن پرچم اوکراین جریمه شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۳
ایران‌وایر
گردش‌گر ایرانی در روسیه برای پوشیدن پرچم اوکراین جریمه شد