close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
استان‌وایر

احتمال کشف یک دلالی بزرگ در شرکت فولاد اکسین خوزستان

۲۵ آذر ۱۳۹۹
خواندن در ۲ دقیقه
احتمال کشف یک دلالی بزرگ در شرکت فولاد اکسین خوزستان

استان‌وایر- شبکه خبری «عصر جنوب» با اشاره به زیان‌ده بودن «شرکت فولاد اکسین خوزستان» در یک دهه گذشته، نوشته این شرکت در سال ۱۳۹۸ رقمی در حدود ۵۱۳ میلیارد تومان درآمد داشته است. 

بنابر خبر منتشر شده در این سایت، شرکت فولاد اکسین خوزستان تا سال ۱۳۹۷ بیش از ۱۶۴ میلیارد تومان زیان انباشته و صدها میلیارد بدهی داشته است.

مدیریت این شرکت طی دو سال گذشته تغییر کرده و حالا پیش‌بینی شده است که این شرکت تا پایان سال ۱۳۹۹ از طریق فروش مستقیم محصولات خود، رقمی در حدود دو هزار میلیارد تومان درآمد داشته باشد.

رقم  شگفت‌آور سوددهی فروش محصول شرکت فولاد اکسین در دو سال اخیر موجب شده است که سهام‌داران اصلی و سازمان بازرسی کشور مجددا پرونده فروش‌های کارمزدی و اعتباری سا‌ل‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ این شرکت را مورد بررسی قرار دهند تا مشخص شود چرا این شرکت در سال‌های گذشته زیان‌ده بوده است.

شرکت فولاد اکسین خوزستان از سال ۱۳۹۸ پس از یک دوره ۱۰ساله فعالیت همراه با ضرر و زیان وتعدیل و اخراج نیرو که با اعتراض کارگران این شرکت همراه بود، با مدیریت جدید فعالیت خود را از سر گرفت.

«بهرنگ اهدایی»، مدیر تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ گفته بود که این شرکت در فروردین ماه توانسته است با تولید ۸۰ هزار تن ورق آلیاژی و خاص، رکورد تولید را نسبت به فروردین سال ۱۳۹۸ جابه‌جا کند و ۲۵ درصد رشد را در کارنامه خود به ثبت برساند.

شرکت  فولاد اکسین خوزستان تنها تولید کننده ورق عریض فولادی در ایران و خاورمیانه است و ماهیت تاسیس و اصلی ماموریت این شرکت، رفع نیازهای صنایع استراتژیک کشور از قبیل صنعت نفت و گاز و پتروشیمی تعریف شده است.

 

📩اگر به اطلاعات تکمیلی درباره این خبر دسترسی دارید، لطفاً با این ایمیل با ما تماس بگیرید: [email protected]

📞اگر می‌خواهید درباره موضوع این خبر با افراد مسوول تماس بگیرید، لطفاً به فهرست مسوولان در سراسر ایران مراجعه کنید: www.ostanwire.com

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

استان‌وایر

حمله مسوولان زندان قرچک به زندانیان زن

۲۵ آذر ۱۳۹۹
خواندن در ۱ دقیقه
حمله مسوولان زندان قرچک به زندانیان زن