close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
استان‌وایر

احمدی نژاد: مسئول کنترل جاسوسان اسرائیل در وزارت اطلاعات، خودش جاسوس اسرائیل بود

۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خواندن در ۲ دقیقه
احمدی نژاد: مسئول کنترل جاسوسان اسرائیل در وزارت اطلاعات، خودش جاسوس اسرائیل بود

استان‌وایر- محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق در ادامه افشاگری‌های خود گفته است که بالاترین مسئول مقابله با جاسوسان اسرائیل در وزارت اطلاعات ایران خودش جاسوس اسرائیل بود. 

احمدی‌نژاد در یک گفتگوی ویدیویی که روز جمعه منتشر شده است مدعی حضور یک باند فاسد امنیتی در ایران شد که تا بالاترین مقامات وزارت اطلاعات ایران نفوذ کرده است.

وی در این گفتگو درباره گرفتن اعترافات اجباری از بازداشت‌شدگان برای پذیرش ترور دانشمندان هسته‌ای گفت: «درباره ترور دانشمندان هسته‌ای، باند فاسد امنیتی نمی‌توانست مسئله را مانند سرقت اسناد سازمان فضایی از تورقوزآباد پنهان کند. می‌بایست واکنش نشان می‌دادند. این باند برای اینکه خط نفوذ در ایران را پنهان کند، رفتند سراغ چند زندانی. این باند از آن زندانیان خواست که شما ترور را بپذیرید تا ما در ازای آن شما را آزاد کنیم.»

احمدی‌نژاد همچنین گفت که «باند فاسد امنیتی» درباره سرقت اسناد سازمان فضایی از تورقوزآباد نیز «سناریو سازی» کرد تا «عوامل اصلی سرقت محفوظ بمانند»

او اضافه کرد: «این خبر را از مردم مخفی کردند و بعد وقتی اسنادهسته‌ای به دست دشمن رسید و افشا شد، تازه ما فهمیدیم. اسناد سازمان فضایی در گاو صندوق دفتر رییس این سازمان بود، سقف را باز کردند، آمدند داخل و گاو صندوق را باز کردند و اسناد را بردند.»

 احمدی‌نژاد با تاکید بر نفوذ گسترده اسرائیل در دستگاه های اطلاعاتی جمهوری اسلامی پرسید: «چگونه بالاترین فردی که مسئول کنترل جاسوسان اسرائیل در ایران است و خبر آن اعلام شد، خودش جاسوس اسرائیل از کار دربیاید؟مگر می‌شود تنها یک نفر در وزارت اطلاعات مسئولیت ارتباط و نفوذ اسرائیل در ایران باشد و به تنهایی و بدون پشتیبانی و داشتن تیمی خاص عملیات‌های فراوان در ایران انجام داده باشد؟»

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: «هر کس ادعا کند که خط نفوذ اسرائیل تنها همان یک نفر در وزارت اطلاعات است به دنبال پنهان‌کردن شبکه نفوذ اسرائیل در ایران است.»

سخنان احمدی‌نژاد پس از آن منتشر شد که یوسی کوهن، رییس پیشین موساد، روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای، به شرح جزئیاتی درباره اشراف اطلاعاتی اسرائیل به برنامه هسته‌ای ایران پرداخت.

وی از جمله گفت  که موساد سال‌ها فخری‌زاده را زیر نظر داشت و قبل از کشته‌ شدن او در آذر ۱۳۹۹، از نظر فیزیکی به فخری‌زاده نزدیک بود.

کوهن با اشاره به عملیات موساد در ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ و سرقت انبوهی از اسناد هسته‌ای ایران از انباری در حومه تهران، گفت در این عملیات که باید حداکثر در هفت ساعت تمام می‌شد، ۲۰ مامور موساد در صحنه عملیات حضور داشتند که هیچ‌کدام اسرائیلی نبودند و اکنون نیز همه این ماموران زنده‌اند و برخی از آن‌ها هنوز در ایران هستند.

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

گزارش

مرور رسانه‌ها: جام جم و گمراه کردن عامدانه مخاطب

۲۲ خرداد ۱۴۰۰
پژمان تهوری
خواندن در ۲ دقیقه
مرور رسانه‌ها: جام جم و گمراه کردن عامدانه مخاطب