close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

ادامه موج تحریم انتخابات توسط زندانیان سیاسی

۵ تیر ۱۴۰۳
ایران‌وایر
خواندن در ۱ دقیقه
درحالی که تنها سه روز به انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم باقی مانده است٬ لیست تحریم کنندگان این انتخابات روز به روز بلند‌تر می‌شود.
ادامه موج تحریم انتخابات توسط زندانیان سیاسی

درحالی که تنها سه روز به انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم باقی مانده است،‌لیست تحریم کنندگان این انتخابات روز‌به‌روز بلند‌تر می‌شود.

«جواد لعل‌محمدی»، زندانی سیاسی و عضو »بیانیه ۱۴نفره»، ۵تیر۱۴۰۳ در تماسی تلفنی از زندان وکیل‌آباد مشهد، مردم را به تحریم انتخابات نابه‌هنگام دعوت کرد.

او در این تماس تلفنی گفت: «آن مردمی که خون‌های بناحق ریخته جوانان ایران عزیز و چشم‌های کور شده آنان و زجر و شکنجه و عمر تباه شده زندانیان سیاسی اسیر در سیاه‌چال‌های حاکمانی که مثلثی از جهل و فقر و جور ساخته‌اند را دیدند، معلمین و منِ معلم اخراجی و خانواده‌ ستمدیده‌ ما را دیدند، و باز هم در انتخابات شرکت کنند، هیچ صفتی جز خائن نمی‌شود گفت که لایقش باشند.»

این زندانی سیاسی اضافه کرد: «امروز اگر بی‌هزینه حق خود را مطالبه نکرده و مخالفت خود را بیان نکنید، حتما در آینده نزدیک برای آن باید خون‌های فراوان داده شود.»

«ایران‌وایر» مطلع شده است که تماس تلفنی جواد لعل‌محمدی در میان این پیام قطع شد.

پیش‌تر نیز «نرگس محمدی» و «گلرخ ایرایی»، زندانیان سیاسی، در پیام‌هایی جداگانه انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم را تحریم کرده بودند.

همچنین برخی از زندانیان سیاسی سابق در پیام‌هایی از مردم برای عدم مشارکت در این انتخابات دعوت کرده بودند؛ ازجمله «مهدی محمودیان» و «حسین رزاق.»

«محمد نوری‌زاد»، زندانی سیاسی سابق نیز در پیامی تاکید کرد: «رژیم جمهوری اسلامی سیستم خیانتکار و منحطی است که از درون آن هیچ خیر و خدمتی برای مردم ایران حاصل نمی‌شود.» او در ادامه این پیام نوشته است: « انتخابات اخیر به باور من کاملا مدیریت و  مهندسی شده و می‌خواهند کاری کنند تا مردم به سمت صندوق‌ها هجوم ببرند.»

او در پایان تاکید کرده: «اگر مردم نروند پای صندوق رای٬ یک آبروریزی بزرگ برای رژیم و یک پیروزی برای ملت ایران است.»

انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم، ۸تیر۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

اخبار

حوادث کارگری؛ چهار جان‌باخته و یازده مصدوم در سه روز

۵ تیر ۱۴۰۳
خواندن در ۵ دقیقه
حوادث کارگری؛ چهار جان‌باخته و یازده مصدوم در سه روز