close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

لغو برنامه‌های تبلیغاتی در روز آخر فرصت تبلیغات

۶ تیر ۱۴۰۳
خواندن در ۲ دقیقه
حمیده زرآبادی، سخنگوی ستاد پزشکیان در پستی در شبکه ایکس خبر از لغو گردهمایی حامیان پزشکیان در ورزشگاه حیدرنیا در مرکز تهران داد.
حمیده زرآبادی، سخنگوی ستاد پزشکیان در پستی در شبکه ایکس خبر از لغو گردهمایی حامیان پزشکیان در ورزشگاه حیدرنیا در مرکز تهران داد.

در روز آخر فرصت تبلیغات برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، صدا و سیما برنامه تلویزیونی ۱۵ دقیقه‌ای آخر برای هر کاندیدا را لغو کرد و پلیس مانع از برگزاری گردهمایی اصلاح‌طلبان برای پزشکیان در ورزشگاه حیدرنیا در تهران شد.

امروز ششم تیرماه، آخرین روز فرصت تبلیغاتی برای کاندیداها، بنابر اعلام دبیر ستاد انتخابات صداوسیما، فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای که بنا بود در اختیار نامزدهای ریاست‌جمهوری قرار گیرد لغو شده است.  این برنامه‌هاقرار بود از ساعت ۱۸ امروز روی آنتن بروند. این برنامه رو به دوربین و آخرین صحبت‌های نامزدهای انتخابات پیش از برگزاری انتخابات بود اما سخنگوی کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری از لغو این برنامه خبر داد.

در همین حال، حمیده زرآبادی، سخنگوی ستاد پزشکیان در پستی در شبکه ایکس خبر از لغو گردهمایی حامیان پزشکیان در ورزشگاه حیدرنیا در مرکز تهران داد. او نوشت: «به استناد کدام قانونی تجمع انتخاباتی حامیان دکتر پزشکیان در ورزشگاه شهیدحیدرنیای تهران لغو شده است؟‏فرمانداری مجوز می‌دهد، وزارت کشور مجوز را لغو می‌کند؟! این است نمونه‌ای از توان برای اجماع‌سازی یا شاید پای تفکر «نمی‌گذارم رئیس جمهور شوید» در میان است؟!»

آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات هم با انتقاد از لغو این برنامه نوشت: «امروز (ششم تیرماه)در آخرین روز تبلیغات رسمی نامزدها نیز مسئولان دولت فعلی سخنرانی بنده و چند نفر دیگر از حامیان دکتر پزشکیان را لغو کردند. نمی دانند موجی که  برای ایران شکل گرفته است، با این رفتارها متوقف نخواهد شد.»

بر خلاف ادعای خانم منصوری که موجی در انتخابات شکل گرفته، نظرسنجی‌های رسمی اخیر نشان می‌دهد هنوز اکثریت جامعه قصد شرکت در انتخابات ندارند. نتایج سومین موج از نظرسنجی مؤسسه افکارسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نشان می‌دهد ۵۵ درصد شهروندان ایرانی تصمیمی برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ندارند. یک نظرسنجی دیگر از موسسه گمان در مورد «نگرش ایرانیان به انتخابات ۱۴۰۳» نیز نشان می‌دهد حدود ۶۵ درصد شهروندان ایرانی در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت نخواهند کرد.

 

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

اخبار

شکیلا منفرد بدون پایان مرخصی درمانی بازداشت شد

۶ تیر ۱۴۰۳
خواندن در ۱ دقیقه
شکیلا منفرد بدون پایان مرخصی درمانی بازداشت شد