close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

دستگیری ۶ عضو شورای شهر سردشت برای دریافت ۳۲ هزار دلار رشوه

۱۱ تیر ۱۴۰۳
ایران‌وایر
خواندن در ۱ دقیقه
۶ عضو شورای شهر سردشت به اتهام دریافت ۳۲ هزار دلار رشوه دستگیر شدند
۶ عضو شورای شهر سردشت به اتهام دریافت ۳۲ هزار دلار رشوه دستگیر شدند

«ناصر عتباتی»، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور کیفرخواست برای ۶ عضو شورای شهر سردشت به‌اتهام گرفتن ۳۲ هزار دلار رشوه خبر داده است.

به نوشته «ایسنا»، رسیدگی به موضوع گرفتن رشوه از سوی ۹ تن در سردشت که ۶ تن از آن‌ها از اعضای شورای شهر سردشت بودند، از اردیبهشت گذشته در دستور کار دادستانی این شهر قرار گرفت و پس از تحقیقات قضایی، این افراد به جرم رشا و ارتشا تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شدند.

به گفته رییس کل دادگستری آذربایجان غربی، در تحقیقات مقدماتی در بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سردشت مشخص شد که ۶ تن از اعضای شورای شهر سردشت جمعا مبلغ ۳۲ هزار دلار از ۳ متهم دیگر رشوه دریافت کرده‌اند. پس‌از آن و باتوجه به گزارش مرجع امنیتی، تحقیقات مقدماتی صورت گرفته، بزه ارتکابی توسط این افراد محرز و پرونده با صدور کیفرخواست به‌منظور صدور رای به محاکم کیفری دو ارسال شد.

عتباتی تاکید کرده است وفق قانون باتوجه به صدور کیفرخواست تعلیق متهمین اعلام شده است و مشارالیهم از تاریخ صدور کیفرخواست از عضویت در شورا معلق خواهند بود.

۹اردیبهشت گذشته، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری شش عضو شورای شهر سردشت به‌اتهام اخذ رشوه به‌همراه رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت خبر داده بود.

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

اخبار

کشته و زخمی شدن ۱۰ کولبر در یک ماه ژوئن ۲۰۲۴

۱۱ تیر ۱۴۰۳
ایران‌وایر
خواندن در ۲ دقیقه
کشته و زخمی شدن ۱۰ کولبر در یک ماه ژوئن ۲۰۲۴