close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
اخبار

انصاری: روزی ۲۶ میلیون دلاراز جیب مردم به خریدار نفتی تخفیف می‌دهند

۱۱ تیر ۱۴۰۳
ایران‌وایر
خواندن در ۱ دقیقه
مجید انصاری: به قیمت به خاک سیاه نشاندن ملت کاسبی می‌کنند
مجید انصاری: به قیمت به خاک سیاه نشاندن ملت کاسبی می‌کنند

«مجید انصاری»، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته است: «به قیمت به خاک سیاه نشاندن ملت بین ۱۵ تا ۳۰ دلار و حداقل روزانه ۲۶ میلیون دلار از پول مردم ایران، به خریدار انحصاری نفت تخفیف می‌دهند و از این محل کاسبی می‌کنند.»

انصاری که دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز نیز هست، درباره چگونگی فروش نفت توسط گروهی از حاکمیت اظهار داشت:«به‌عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سوال می کنم که چه کسانی نفت می‌فروشند؟ اسامی‌شان را اعلام کنید، می‌گویند چیزی نگویید دشمن متوجه می‌شود. به چه کسی فروخته می‌شود؟ می‌گویند چیزی نگویید مشتری می‌پرد. آمریکا در حال رصد کردن است. چند می‌فروشند؟ می‌گویند این اطلاعات محرمانه است. می‌پرسیم پولش در کدام حساب می‌رود؟ می‌گویند وارد هیچ حسابی نمی‌شود، چون آمریکایی‌ها تحریم کردند. این پول‌ها بعدا برمی‌گردد. از چه طریقی برمی‌گردد؟ می‌گویند صرافی‌ها. صرافی‌ها مال کیست؟ می‌گویند محرمانه است نمی‌توانیم بگوییم.»

او ادامه داد: «گروهی تشکیل شده به نام دور زدن تحریم‌ها روزانه یک میلیون و سیصد هزار بشکه نفت می‌برند و می‌فروشند. گفته شده است بین ۱۵ تا ۳۰ دلار و به‌صورت میانگین ۲۰ دلار روی هر بشکه نفت به خریداران تخفیف می‌دهند و این یعنی ۲۶ میلیون دلار به‌صورت روزانه از پول مردم ایران، از من و شما گرفته تا کشاورز و کمیته امدادی، به خریدار انحصاری نفت تخفیف می‌دهند.»

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

اخبار

احسان حدادی، ورزشکار نزدیک به حکومت، رییس فدراسیون دوومیدانی شد

۱۱ تیر ۱۴۰۳
خواندن در ۲ دقیقه
احسان حدادی، ورزشکار نزدیک به حکومت، رییس فدراسیون دوومیدانی شد