close button
آیا می‌خواهید به نسخه سبک ایران‌وایر بروید؟
به نظر می‌رسد برای بارگذاری محتوای این صفحه مشکل دارید. برای رفع آن به نسخه سبک ایران‌وایر بروید.
استان خراسان رضوی

«قاتل نامریي» رشته دوستي دختر و پسر جوان را برید

۱۶ مهر ۱۳۹۲
خواندن در ۱ دقیقه

استان وایر، ترمه ایرانی- دختر و پسر جواني هنگام صرف غذا در داخل خودروي پارک شده در پارکينگ يک مجتمع مسکوني در آزادشهرمشهد، دچار گازگرفتگي شدند و پسر جوان جان باخت.

به گزارش خراسان، چند روز قبل پسر جواني که با دختر ۲۳ ساله اي آشنا شده بود او را سوار خودرو کرد تا مدتي را با هم سپري کنند. پسر جوان غذايي تهيه کرد اما آن ها مکان خلوتي را که به دور از چشم خانواده ها باشد پيدا نکردند. بنابراین، پسر رسيد خودرو را به داخل پارکينگ يکي از همسايگان برد که پیش از آن نيز خودرو را داخل آن پارک مي کرد.

 دختر و پسر جوان هنگام خوردن غذا، متوجه علايم گاز مونواکسيد کربن در فضاي پارکينگ شدند که به خاطر روشن بودن خودرو در فضا منتشر شده بود. به همين دليل پسر جوان خودرو را خاموش کرد اما به خاطر بسته بودن در پارکينگ، آن ها دچار گازگرفتگي شدند اما پيکر نيمه جان دختر به خاطر باز بودن در خودرو به کنار در پارکينگ سقوط کرد و استشمام اکسيژني که از لاي در پارکينگ به داخل نفوذ مي کرد موجب شد تا او از مرگ حتمي نجات يابد ولی  پسر جوان در همان لحظات اوليه جان خود را از دست داد. تحقيقات درباره چگونگي اين حادثه از سوي قاضي ويژه قتل عمد ادامه دارد.

 

از بخش پاسخگویی دیدن کنید

در این بخش ایران وایر می‌توانید با مسوولان تماس بگیرید و کارزار خود را برای مشکلات مختلف راه‌اندازی کنید

صفحه پاسخگویی

ثبت نظر

استان تهران

پلیس کشور برای جلوگیری از تخلف ماموران خود 10 سال زمان نیاز...

۱۶ مهر ۱۳۹۲
خواندن در ۱ دقیقه
پلیس کشور برای جلوگیری از تخلف ماموران خود 10 سال زمان نیاز دارد